Мистецтво


Музичне мистецтво
Гра "Незвичний оркестр"




Відео до уроків мистецтва у 1класі




                                          


                            Образотворче мистецтво


            


                             Ми - майбутні художники!  
                        

                                

                                   

                                   

                                   



«Дидактичний матеріал на уроках образотворчого мистецтва у початковій школі»



                            СІМ СЕСТРИЦЬ-ЧАРІВНИЦЬ
Є за горами крутими,
За протоками стрімкими,
У далекій стороні,
У мистецькій царині,
За лісами, за курганом
Дуже гарний диво-замок.
Називають веселковим
Замок кількаповерховий.
Мешкають у замку тім
Сестри, їх, відомо, сім.
Знають всі, що ті сестриці —
Майже справжні чарівниці.
Є турботи в них і справи,
Є і назва: звуть їх фарби.
Щоб про них все краще знати,
Треба казку прочитати.
«Добрий ранок! Здрастуй, сонце!»
Старша відчиня віконце.
Адже знають всі, що личить
Червоний гарному обличчю.
Сірий день барвистим вмить
Вміє ця сестра зробить,
Бо найкраща фарба сонця
Оранжева, — сонця доця.
Жовта — стиглії пшениці,
Зразу бачить небилиці.
Як працює, та й тоді
Гарна вся, як в золоті.
Між ялинок у ліси
Йде на пошуки краси,
Із семи — четверта панна,
Зеленая, кохана.
Голуба — як небеса,
Знають — п'ятая сестра:
Скромна, гарная та гожа,
 Як в садку ранкова рожа.
Ляльку колихає шоста,
Бо бракує фарбі зросту,
Щоб іти в ліси й долини,
Ось яка пустунка синя.
Фіолетова — чарівна,
Ніби польова царівна,
Знає ж бо зелене царство
Й що дібрати до лікарства.
Ввечері у замок гарний,
У світлицю гарно вбрану,
Фарби сходяться юрбою
І приносять із собою
Дивні спогади про день,
Низку барвів і пісень,
Віддзеркалених в росі,
Веселкові доні всі.
А про це розповідають
Й нам сказать про чудо мають
Чарівні палітри звуки
І митця майстерні руки.    читати далі






Дидактичні ігри на уроках образотворчого мистецтва
Допоможи Федорі
Мета. Вчити учнів впізнавати і створювати зображення пред­метів за окремими деталями, творчо розвивати задум однолітка. Виховувати бажання допомагати тому, хто цього потребує.
Ігрове завдання. Допомогти Федорі.
Правила гри. За окремими деталями відновити предмети. Разом створювати потрібні предмети.

Матеріал. Картки із зображенням деталей посуду, меблів, продуктів харчування тощо: олівці, фарби, фломастери; чисті картки.    читати далі




               Розгадуємо кросворди

 1


О
Б
 2
Р








А
 3

З



О
 4





Т



В
О
 5



Р
Ч
 6


Е







1. Мистецтво, у якому художнє відображення дійсності від­бувається засобами синтезу окремих  видів
мистецтва (гра акторів, музика, трюки, спецефекти).
2.   Мистецтво  проектуван­ня і будівництва споруд,
ансамблів, міст.
3. Мистецтво, у якому художнє відображення дійсності від­бувається у звуках.
4.  Мистецтво, у якому художнє  відображення дійсності від­бувається у слові.
5.  Мистецтво, у якому художнє  відображення дійсності від­бувається засобами синтезу  окремих  видів  мистецтва (гра акторів, музика, слова, декорації).
6.  Найновіший вид мистецтва.
(Відповіді: 1- кіно, 2- архітектура, 3- музика, 4- література,

5- театр, 6- телебачення.
читати далі
                                                       

Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка

               Нова українська школа НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК  "ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ" HTTP://NUS.ORG...