Семінар


Граючись навчаємось





Інтерактивна гра"Смішарики"




Фрагмент
                              уроку з української мови
у 3 класі
Тема: узагальнення за темою «Іменник». Розбір іменника як              частини мови.
Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про іменник,              формувати вміння аналізувати іменник як частину мови; збагачувати словниковий запас школярів; розвивати комунікативні вміння, логічне мислення, орфографічну пильність, увагу, зв’язне мовлення, вміння давати точні та правильні   відповіді. Виховувати старанність, відповідальність, пізнавальний інтерес, виховувати культуру мовлення, любов до рідної мови.
Обладнання: навчальні слайди, мультфільм «Тріумф розуму» («Смішарики»), медалі.
Хід уроку
І. Організація класу.
- Діти, привітайтеся до гостей. Подаруйте їм свої гарні, милі, теплі усмішки.
ІІ. Повідомлення теми й мети уроку.
Сьогодні у нас незвичайний урок. Він пов'язаний з гостями. А з якими саме, здогадаєтесь, коли переглянете мультфільм.
-         Хто в нас в гостях?
-         Смішарики.
-         Давайте ми їх послухаємо.
-         Що ви зрозуміли про Нобелівську премію?
Нобелівська премія – одна з найпрестижніших міжнародних пре –  мій, яку щорічно присуджують за видатні наукові дослідження, ви- находи або значний внесок у культуру чи розвиток суспільства.
Можливо в нашому класі сидить майбутній лауреат  Нобілевської премії.
Ми з вами можемо готуватися, щоб отримати таку премію. І нам допоможуть Смішарики.
Ми з ними пограємо в гру. Згадаємо все про іменник, поглибимо свої знання про нього.
ІІІ. Узагальнення та систематизація знань учнів.
1.    Гра зі Смішариками.                                                                           Давайте перейдемо до гри. Сідайте, будь ласка, за комп’ю -тери.
-         Пригадайте правила безпечної поведінки за комп’ютером.
-         На моніторах в правому нижньому кутку є напис почати гру. Натисніть на нього лівою кнопкою миші. Відкрилося поле для гри.
З лівої сторони вишикувалися герої мультфільму.
-         Хто назве цих персонажів? За що відповідає кожен із них?
З правої сторони монітора в кружечках написані бали за правильну відповідь. Кількість балів збільшується із складністю питання.
Переможе той, хто набере найбільше балів і одержить звання «Мо –вознавець». Тому бажаю всім бути уважними, слухняними, актив –ними.
-         Хто сміливий, давайте розпочнемо. Покажемо улюбленим
персонажам свої знання.
-         З ким хочеш працювати і на скільки балів?
…  хоче перевірити чи отримаєш ти свої бали.
… вважає, що ти справився із його завданням і одержуєш … балів.
2.    Фізкультхвилинка.
3.    Продовження гри.
4.    ІV. Підсумок уроку.
Наша гра добігла кінця. Давайте підведемо підсумки. Кожен порахує свої бали.
Звання «Мовознавець» одержує …
«Розумники» -  …
«Учасник гри» - …
Сподіваюся, набуті сьогодні знання та вміння допоможуть вам у подальшому житті.
                    Пам’ятайте  завжди,  любі діти,
                    У житті всім потрібні знання.
                    А ще завжди слід добро творити,

                    Щохвилини та щодня!



             Музична казка "Колобок"








Немає коментарів:

Дописати коментар

Головна сторінка

               Нова українська школа НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК  "ПОРАДНИК ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ" HTTP://NUS.ORG...